lifelikeolsson

Snart är Julen här..

Kategori: Allmänt

Åh imorgon är de Fredag.. yeey!! På eftermiddagen kommer pappa och hämtar mig. Han behöver låna två stolar av mig för de kommer släkt till honom på juldagen eller annandagen. Sen åker vi hemåt till Köping för att göra julskinka o mumsa på o fredagsmysa i soffan. På lördan ska vi gå upp o lösa melodikrysset, sen kanske åka iväg o fixa några julklappar o julmat. Hem o klä julgranen, sen blire julstök i köket. Ska baka cheesecake o säkert massa annat gott. Kommer bli super mys!! :)
På söndan sen så kommer mamma o hämtar mig. Då ska iväg o handla lite, nått paket till kanske o lite käk till oss som vi ska laga. På kvällen sen blir de uppsittarkväll med Bingolotto, massa gott o nått glas vin :)
 
Sen är de...... JULAFTON!! <3<3
Då ska mamma o jag hem till mormor. Precis som förra året! Julbord, julklappar, tomte, Kalle anka o massa massa mys. Helt underbart :)
På juldan eller annandagen så kommer de en del släktingar hem till pappa. Då blir det också julbord o julklappar :)
 
Känns att de kommer bli en underbar Jul tillsammans med dom bästa i mitt liv <3
 
 
 
 
Puss / J

Kommentarer

  • Lisa säger:

    vänta nu, juldagen eller annandagen?? jag har bara hört juldagen.. vad vet du som inte jag vet??

    Svar: Nej det är juldagen..;) jag som var osäker!
    Johanna

    2012-12-20 | 20:06:20

Kommentera inlägget här: