lifelikeolsson

ZUMBA

Kategori: Allmänt

Nu har jag beställt ZUMBA Basic! :D *tjiihoo* Har suttit o funderat ett par dagar nu hur jag ska göra pga det kosta ju lite.. men va fan, vad har ja att förlora?! JO kilon.. :D å de vill ja ju.. så därför åkte beställningen iväg idag! Tog de på faktura ifall.. men de funkar ju de med. Nu måste jag bara iväg o köpa en DVD, hmm.. vart har dom sånna i stan?! Clas Ohlsson kanske? Sen måste jag ju också köpa en extern hårddisk, som kostar en 500 spänn! Jahapp, bara åka till nån elektronik butik o bli fattig! :P Men jag skulle ha behövt hjälp av nån teknisk nisse.. hmm, pappa är ju inte så bra på just datorer. Crap oxå!! Aja, de ordnar sig väl..
Ska ta med det till morsan sen, så ska vi träna järnet ;)

Känns bra inombords, ett bra beslut med andra ord!!





 Puss / J

Kommentarer

  • lisa säger:

    KÖP PÅ NÄTET!! Mycket billigare, om du inte hittar en lagershop i närheten. Kan rekomendera netonnet (fraktfritt) och kan även skicka tips, sen kan du ju alltid kolla med pricerunner och se om du hittar det ännu billigare på nån annan sida.

    2012-04-17 | 13:07:07
  • lisa säger:

    nu har du några tips på msn. ;)

    2012-04-17 | 13:27:48
  • Johanna säger:

    Menar du för att köpa en DVD eller hårddisk?!

    2012-04-17 | 13:32:30
  • lisa säger:

    både och så klart!

    2012-04-17 | 13:46:59
  • Johanna säger:

    Då ska jag checka det först! :)

    2012-04-17 | 13:50:26

Kommentera inlägget här: