lifelikeolsson

Drömmar

Kategori: Allmänt

Inatt drömde jag massa konstigheter igen. Gick o la mig vid halv tio igår, rätt så tidigt kanske därför man hinner drömma en massa. Det första jag kommer ihåg var att ja åt en rött stort saftigt äpple. Fan så gott de var! Ingen allergi alls hade jag.. Undrar om man törs prova.. hmm!
Sen drömde jag massor av annat konstigt.. Flera av mina vänner var med i dom olika scenerna. Jag drömde även om bloggen, att ja la ut en jätte fin dikt eller nått o när ja väl hade publicerat så var en viss persons namn med i varannan mening som ja inte sett förut.. o de resulterade i massa missförstånd o grejjer.. Ja fy sjutton vilka drömmar man kan ha. Man blir lite fundersam på om dom betyder nånting?! Men antagligen inte..


     Gud så gott de vore att kunna äta röda söta äpplen!!



Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: