lifelikeolsson

Övertrött!

Kategori: Allmänt

Hur trött kan man egentligen vara?! Kan man sova ihjäl sig?
Känns som att jag snart skulle kunna göra det. Igår somna jag framför tven kl 19.30 och vakna till lite då o då, sen vakna jag av att mobilen ringer ca 22.00. Somnar om och vaknar igen av att mobilen ringer 23.20.. Sjukt eller?! Sen var ja uppe en stund och gick och la mig igen kl 1 och somna som en stock och sov till morgonen när klockan ringde kl 7.. APTRÖTT!! Hur är detta möjligt?! Jag fattar fan ingenting. Är det vädret? Denna mörka gråa tråkiga värld man går runt i, kan man ju inte bli mer än deprimerad och trött av. Men man börjar ju fundera vad det är för fel. Har jag vitamin brist? Måste nog köpa nå pigg piller på apoteket om det inte blir bättre.. Suck!






Tror jag är lite stressad också fast jag egentligen inte visar nån speciell tendens till de. Men känns inom en, att man stressat för kalaset som var i helgen och nu börjar man tänka på julklappar och julpynt. Har inte ens hittat mina julgardiner och de känns ju toppen.. Inte! Och idag kom jag på att jag vill beställa en frisör tid på Frissan i Köping. Vill inte klippa mig i Västerås efter chocken när man skulle betala från förra besöket, 1700 SPÄNN! Dra åt h*vete!! Nä tacka vet jag Köping, klippte mer och färga etc etc där och då blev de 1050. Så dit vill jag igen, blev jätte nöjd förra gången.. Men i år ska jag inte köpa överflödigt med julklappar, utan de blir nån till varje person :) Om jag inte hittar nått speciellt jag vill köpa.. Brukar alltid hitta nått extra kul och köpa till ex Mamma. Hon är lätt att köpa paket till. Värre är de med pappa, vad ska man hitta på?! En tröja, fick han förra året. Strumpor, tråkigt! suck.. Får köpa nått han har användning av, hmm.. en matta kanske, men han gillar inte mattor. Enligt honom samlar dom bara damm :P haha!! Äsch får se vad de blir..


Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: