lifelikeolsson

Måndag *gäsp*

Kategori: Allmänt

Många säger jämt "Härliga måndag, nya vecka nya tag" typ.. men så känner aldrig jag, inte ofta iaf. Måndagar känns exteremt tunga, heela långa veckan kvar innan helg och ledighet. Känns som veckorna bara handlar om jobb, jag har ju ingen familj direkt att ta hand om och bry mig om när man kommer hem. Utan de är bara jag! Så därför ser jag ju extremt mycket fram emot helgerna då man får träffa vännerna eller åka till köping och träffa familjen. Visst kan de vara skönt med vecka också, när man får pyssla lite hemma i sin ensamhet och lyssna på musik men man är ju så jädrans trött jämt så man orkar ju aldrig! Det måste vara hösten och mörkret som gör en så trött, men de vill jag inte heller klaga på för jag är en mörker människa. Gillar natten mer än dagen osv.. Men snart blir de väl en aning ljusare när snön kommer, men också kallare.. *brr* Man är aldrig nöjd!

och Tack pappa för du hittade mitt pass idag, så jag slapp gå ner till polisen och fixa ett nytt..  blev såå glad!
Har nog inte riktigt fattat de än att man ska åka till USA, känns som en verklig dröm bara! Men ju mer man pratar om pass och boende och reseförsäkring etc så börjar man inse :) Tänk vilken underbar pappa jag har som bjuder mig på resan, helt otroligt jag trodde inte de va sant! Roligaste va när han sa "Bara så du vet så blir de inga julklappar och födelsedag present i år" Hehe, nää herregud.. den bästa presenten åker vi ju på i Januari :) 

Återkommer mer om USA resan senare!

Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: