lifelikeolsson

Lyckad helg =)

Kategori: Allmänt

Vilken lyckad helg det blev! Underbart fint dop med god smörgåstårta och det var trevligt att träffa några från släkten, inte ofta man träffas nu för tiden. Oj så mycket fina presenter Elin fick av alla, söta små halsband, mjuka gosedjur, lära sig gå vagn, kläder etc etc.. och våran fina glaslykta med gravering av hennes namn och födelsedatum, tyckte den var så fin!

Söndagen blev lite stressig, sov en timme för länge och fick stressa med städning och pajer. Men det blev jätte bra i slutänden. Fick massa fina saker av alla.. En stavmixer, en brödrost, 4 glas, en kalender, presentkort, trisslotter, biobiljett, fina blommor.. etc :) Det blev en del paket, det var jag absolut inte beredd på! Mamma som hade slagit på stort :P Typiskt morsan! Nu ska jag köpa hem rostfralla och marmelad, som ja längtat..Mumma!

Känner mig helt slut efter denna helg. Man har flängt runt överallt och fixat med allt, och inte sovit speciellt mycket på hela helgen! Så idag när man skulle upp och jobba så vaknar jag av att mobilen ringer, och det står att de är Mari.. jag fattar ingenting förns jag ser att klockan är 7.15 och jag skulle ha börjar 6.45 SUCK!!!! har inte hört mitt alarm överhuvetaget. Läskigt! Men men jag kom iväg iaf efter en 20 min, så rätt så snabb var jag. Men blir så trött på mig själv att man ska försova sig, de händer inte ofta men ibland så.. måste varit denna stressiga helg som gjort mig så trött. Så ikväll blir de sängdax tidigt och bara massa slapp i soffan.. härligt!

Blev så glad igår, det börja snöa på min födelsedag.. slask snö men ändå :) De är mys med första snön som lägger sig som en täcke.. känns varmt, fast de är kallt ..typ :P hehe!

Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: