lifelikeolsson

Stockholm..

Kategori: Allmänt

Här kommer lite bilder från svängen till Stockholm :)









En mega gran stod vid båtarna när vi nästan gick förbi slottet! :)




National Museum!




Det var fullt med poliser på stan, pga Nobelfesten och alla demostranter.
Plus snor mycket folk på stan, trängas är inte min grej!
Avstängningar av alla broar tex var en sak jag inte gillade.. *arghh*
Men kul med lite liv i luckan också i för sig :P



Sen gick vi på Fotografiska. Detta är ett foto som Nick Brandt tagit. Hans utställning
var bara på afrikanska djur. Så häftiga! Dom är så underbara så dom nästan ser
oäkta ut.. Trodde min favorit bild skulle bli någon av Elefant bilderna.
Men jag hitta min älskling och det är denna.. Magisk <3



Puss / J

Kommentarer

  • Lisa säger:

    det roliga är att jag VISSTE redan innan att det där skulle bli din favorit. ;)

    stenbecksgranen står förresten där varenda jul..

    2011-12-15 | 20:38:22
  • Anonym säger:

    Jaså, är jag så genomskådad! hehe..

    Ja de va en häftig "gran"

    2011-12-15 | 21:49:10

Kommentera inlägget här: