lifelikeolsson

Myshelg =)

Kategori: Allmänt

Mamma kom ändå till mig i helgen, det har varit jätte trevligt och mysigt! Vi käka gott på lördan, kycklingspett med potatisgratäng o sallad, o drack rosé vin.. Yummy! Sen fixa oss lite o begav oss ner mot stan för att inta Harrys dansgolv.. riktigt bra musik dom spelar där, deras DJ är skit bra! :) Sen var jag ju tvungen att kasta mig i säng när vi kom hem, för jag skulle upp och jobba men jag började inte förns 10.30 iaf. Men bussen tar så lång tid så kom inte i säng förns kl var halv 4 på natten.. gäsp! Mamma sa att hon hade pratat med mig men inte fått nått svar helt plötsligt. Haha! Måste ha somnat direkt ja la huvudet på kudden! Skönt vare iaf..













Sen på söndagen efter jag jobbat klart så köpte vi hem lite fika från Cafet på jobbet, blev morotskaka. Sen gick vi hem och tände två ljus, myste och prata ett tag tills hon var tvungen att åka hem! Har haft en jätte bra helg med Mammsen.. <3<3





Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: