lifelikeolsson

Julshopping!

Kategori: Allmänt

Så skönt att vara ledig idag.. Sov extra länge, tog en dusch och åt frukost framför tven. Inte många dagar man får göra de :) Sen hoppa man på bussen ner på stan. Först ett besök på arbetsförmedlingen som var helt onödigt, men dom är ju idioter som vanligt! Sen när det var klart så blev de shopping för hela slanten :) De börja med att jag kom på att ja glömt mina presentkort.. suck! Så då koncentrera jag mig på julklappar istället. Hitta några stycken, men är långt ifrån klar än.. sen hitta jag en tröja, en mössa och trosor till mig :) Mycket nöjd!

Nu är de lite vitt på backen också, så det blev premiär för vinterjackan :) Den satt lika bra som förra året!
Nu längtar man till Julen när man ser att snö har kommit och allt mysigt som är när man går på stan. Ljusslingor i alla träd, julsånger spelas i butikerna och de är kallt när man kommer ut! Myspys <3









Puss / J

Kommentarer

  • Fjunet =) säger:

    Fy fan va fin du är gumman..!! =) <3

    2011-12-07 | 07:25:39

Kommentera inlägget här: