lifelikeolsson

Godmorgon Lördag!

Kategori: Allmänt

Idag är det lördag och jag känner mig rätt pigg ändå. Sitter på jobbet och plurar :) Nyhetsmorgon är på bredvid, och kaffet påsatt så det känns som en bra lördagsmorgon. Ikväll kanske mamma dyker upp, förhoppningsvis. Vore trevligt med lite sällskap ikväll, kändes lite ensamt igår kväll framför idol. Men jevlar vad bra det va, Amanda äger ju så stort helt underbar :) Nu hoppas jag bara att hon tar hem hela skiten nästa fredag, men att det INTE blir som de blivit för alla andra ettor att dom bara försvinner sen. De är skumt alltså!
Om mamma kommer så tänkte vi käka nått gott hemma och ta ett glas vin, sen om vi känner för de besöka Harrys dansgolv en sväng :) Vi får se vad kvällen bjuder på!

Nu har jag iaf bokat en klipptid hos Frissan i Köping. Det blev dagen innan Julafton, fanns inget annat datum som passa när hon hade tid. Vill nämligen ha en specifik Frisör där. För jag trooor att de var hon som klippte mig förra gången, det är väldigt likt men det är bara de att när hon klippte mig så hade hon lockigt hår och glasögon och på bilden har hon rakt hår och är utan glasögon. Dessutom var det ett tag sen så man kommer inte riktigt ihåg. Men jag bokade henne iaf, och hoppas på det bästa :)




Såhär klippte hon mig förra gången och färga. Jag blev så extremt nöjd, efter ha haft långt slitet hår och knappt klippt mig på flera flera år. Hoppas hon minns mig lite, så hon kan göra om det :)


Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: