lifelikeolsson

Kolbäck?!

Kategori: Allmänt

I fredags så gick jag lite tidigare från jobbet för att hinna med ett tidigare tåg till Köping.
Kommer till stationen och hör från högtalaren att tåget är lite försenat. Efter de träffar jag en gammal granne som bor vid pappa, så vi står och snackar en stund. Sen kommer tåget in rullandes. Jag hoppar på som vanligt och väntar på att vi ska börja rulla iväg när en tjej kommer in springandes och frågar om detta var tåget till Köping? sen hoppar hon ut igen. Jag fattar ingenting och tänker, ja klart de är tåget till Köping vad annars?! Efter en stund hör jag någon nämna nått om Eskilstuna, och då börjar ljuset gå upp för mig att jag är ju tamme fan på fel tåg. Direkt då går dörrarna igen och tåget börja rulla... SHIT!!! Va fan ska jag göra nu?! Säger till konduktören att jag tagit fel tåg och frågar vilken nästa hållplats är. Det är Kolbäck, du får hoppa av där då. Åhhh Kolbäck, fy fan haha.. Så de va bara att sms:a morsan o be henne ta bilen till Kolbäck.. hahaha!! Sjukt roligt efteråt, just då va de skit :P Tur man inte hamna i Karlstad eller nått iaf då ;)
Sen drog vi hem, jag somna på mammas säng en stund medans mamma gjorde super god mat.. Mums!!!
Let´s Dance och fredagsmys blev de iaf <3<3
 
 
 
 
Puss / J
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: