lifelikeolsson

Snart äre Påsk!

Kategori: Allmänt

Jajamän, i helgen är det Påsk!
Blir påskmiddag hos mormor på Påskafton som i vanlig ordning. Alltid lika mysigt! :) Jag ska göra en skaldjurspaj med västerbottenost och ta med mig. Mmmm mums!! Ska kika om jag hittar nått sött till kaffet att göra också, annars räcker de med pajen. Går upp i tid på lördan och fixar den. Sen åker jag och älsklingen hem till Mormor för massa påskmys med familjen! :) Ska köpa nått fint till mormor, en blomma eller nått. Tänkte köpa påskkort idag och skicka iaf.. tycker sånt är kul!
Är ledig Fre-Mån *wiiie* Såå härligt med lång helg. Det behövs verkligen! Måste städa o dona i veckan, ser ut som jag vet inte vad. Usch!! Hatar att ha de skitigt, men jag orkar fan inte hålla på.Men måste skärpa till mig, för snart ska jag köpa möbler o dona med dom. Men tänk så skönt när de är klart!! Men jag har massa grejer jag vill ha sen senare också så de tar nog ett tag innan de blir som jag vill :P
 
Hahah, i helgen så hjälpte hjärtat mig med att rensa avloppet under badkaret, för det blev översvämning när man duschade! På sån kort tid som jag bott där har de redan samlats en massa äckelpäckel :S Haha han höll på o kräkas.. hahah och jag dog av garv ;D men uuuuusch så äckligt de va egentligen, inte konstigt så mycket hår som jag tappar!! Stackarn.. men de är tur man får hjälp med sånt där, för de va jävla bökigt att ta bort badkarsskyddet på sidan. Men nu har jag fått en liten hårsamlare typ att ha där vattnet rinner ner av mormor, och den verka funka fint!
 
 
Kommer bli en super mysig och härlig långhelg och Påsk med dom allra bästa!!
<3<3
 
 
 
Puss / J
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: