lifelikeolsson

Inspiration..

Kategori: Allmänt

Jag sitter och kikar på nätet hela tiden efter mer o mer inpiration till lägenheten. Vill köpa rätt möbler när jag får presentkortet så de blir modernt, mysigt, fräscht o snyggt!! Klart man inte kan köpa allt man vill ha för dom pengarna, men det är iaf ett steg framåt :)
Älskar svart, men kan inte ha allt i svart då blir de för mörkt. Så ska sticka in med lite vitt också o försöka få in snygga färg detaljer. Men allt måste matcha det är ju de, för jag har ju en del grejer redan som jag också vill använda. Gäller att passa in allt o matcha med färger o former! Såååå svårt, mitt huvud snurrar hahah.. men de blir svårt när man sitter o kollar på datorn lättare om man kollar i en butik.
Det jag är ute efter just nu till vardagsrummet är soffa, vittrinskåp, matta, lampor. Till sovrummet, sängbord, matta o nån hylla. Till badrummet, badrumskåp, duschdraperi o hylla. Till hallen, matta, spegel, typ skåp/hylla. Det är det som ligger på "lilla" listan just nu.. haha ;D Men de jag kommer prioritera är vardagsrummet. För de är där folk sitter o där man är mest :)
Fick sms om att mitt presentkort är påååväg!! *hihi* Så i helgen vill jag åka till Mio. Ska fråga hjärtat om han vill följa med o kika. Sen ville mamma följa med o kolla också nån dag. Jätte bra o ha med sig nån så man kan få lite ideer o sånt.
Meeen jag är ingen designer eller inredare så de får bli som de blir.. :D
 
 
En soffa i stilen av denna hade jag tänkt mig, tror jag iaf!
Men en mörkgrå eller svart är frågan?! hmmmmm...
 
 
Puss / J
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: