lifelikeolsson

Sveriges Nationaldag!

Kategori: Allmänt

Idag är de Sveriges Nationaldag, och den tillbringar jag på.... Jobbet, tadaa! haha. Ovanligt va ;)
Nerå men jag sitter här bara till 17 så :P Sen blir de nationalmiddag med mitt hjärta, mysa till de rejält ikväll med god mat o soffmys <3
 
Igår var jag ute med jobbet på taco"kryssning" på mälaren här i v-ås. Vi fira Ewa som fyllt 60, och det var sååå trevligt! Vi skåla med champange o åt jordgubbar på piren i hamnen, sen gick vi på båten. Åt god tacos o sjung med trubaduren :) Dansade till musiken han spela, satt på däck o njöt av den fina kvällen! Helt underbart väder :) Måste åka iväg på det där nån mer gång. Ska bjuda mamma tror jag nån dag i sommar :)
Bilder kommer lite senare..
 
Mari och jag unna oss en mjukglass när de är Nationaldagen och allt.. :)
 
 
 
"Ja jag vill leva jag vill döööö i noooorden"
Grattis Sverige på din dag!
 
 
 
 
Puss / J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: