lifelikeolsson

Semester!!!

Kategori: Allmänt

Idag är de min sista arbetsdag innan semestern. Helt j*vla underbart!!! 4 härliga veckor väntar..
Det ska bli så skönt att få sova ut på mornarna, sitta hemma i soffan o äta en stadig frukost sen hitta på nått skoj på dagarna förhoppningsvis :) Helgerna är typ fullbokade men i veckorna har jag inte så mycket än. Men de är skönt, så man bara kan pyssla om sig själv lite också. Samla nya krafter till hösten :)
 
 
Första helgen nu är de ju Midsommar. Så på torsdag så kommer Filip + grabbarna o hämtar mig, sen drar vi iväg mot dalarna till Filips farsas sommarstuga. Med fulllastad bil + deras crossar på släpkärra :) Vi ska vara där i 4 dagar, o umgås, dricka, grilla o sånt. Mycket trevligt! Vet inte hur många vi blir, men minst 10 pers blir vi nog. Träffat 2 av dom haha, så de blir nytt men kul :)
Helgen efter det är Filip o jag bjudna på 2 års kalas i Stockholm hos hans vänner. Så vi ska fixa några fina presenter. För Sebbe har nämligen blivit storebror till en liten Leah också, så vi måste ge nått till henne med :)
Kommer bli jätte trevligt, få mysa med en liten bebis!
Sen är de ju Power Meet, då blir de också en massa galej :) Så de är massor som händer just under helgerna, men veckorna ser lugnare ut. Ser fram emot denna sommar enormt mycket, och att man äntligen får lite semester. Jag som jobba heeeela sommaren förra året, 6/8 helger!! *pust* Jag är verkligen värd lite semester :D
 
 
 
Puss / J
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: