lifelikeolsson

Power Meet helgen..

Kategori: Allmänt

Blev en blandad Power Meet helg.. både lugnt o party!
På fredan så körde Fille så då blev jag full kastrull, hade jätte roligt ett tag tills tröttheten slog till. Kändes som tiden gick väldigt fort för man hann fan inte åka mycket, man stod ju mest still :/
På lördan så kom några vänner till Fille o deras barn till oss o åt lite mat o umgicks. Träffat dom innan, så de va jätte trevligt. Emilia lekte lite i lekparken utanför och jag gosade med William. Dom är helt underbara små gofisar :) Vi satt på min uteplats till kl blev typ 8. Sen börja dom andra tjata på att vi skulle komma ut o åka, men jag hade fan inte alls lust vi som hade så trevligt här hemma! Dom stod o vänta ute vid parkeringen, trodde bara de va dom vi skulle åka med men nej nej.. där stod 3 bilar till med folk.. haha! Vid den tidpunkten så va Fille redan as dragen, så de tog inte lång tid ute med bilen så ville han hem igen.. lillpöjken ;) Nä men de blev nog lite för mycket redbull/vodka där.. ehum! Kul hade han iaf ;) Jag våga, och kände inte så mycket för o dricka den dan man litegrann blev de.
Blev tvungen att kissa i skogen också.. hade kramp i benen i två dar efteråt, hahahahah.. otränad deluxe! ;)
 
 

 
 
Puss / J
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: