lifelikeolsson

Kryssningsdax!!

Kategori: Allmänt

På lördag bär de iväg på kryyyyssning.. *yiihoo* Fan vad sköjsigt!! Jag, morsan, madde o mirjam är de som drar iväg. Mor o dotter kryssning, mysigt! Vet faktiskt inte vilken båt de blir, dålig koll känns de som. Birka kanske, eller Viking. De får väl bli en överraskning. Vi har iaf fönster så vi ser ut :) Kommer nog bli skit kul, dricka drinkar, spela lite, besöka taxfreen o svänga sina lurviga på dansgolvet :)
Har klädnojja bara, suuuck!! Hatar att välja kläder när man inte har några.. Blir väl kjol, klänning eller nått sånt. Och skor, haha de har ja fan inga. Så jag måste ta mig till en skobutik snarast möjligt. Man kan ju inte gå med kängor på en båt, kommer ju svettas ihjäl. och för somriga skor vill man inte heller ha.. suck, problem problem!
Men de brukar lösa sig i slutändan ändå.. :) Så på fredag tar ja med mig en packad väska till jobbet o tar bussen direkt mot tågstation när jag slutat. Hepp!!
 
 
 
Stockholm here we come!! ;)
 
 
 
Puss / J
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: