lifelikeolsson

2013! :)

Kategori: Allmänt

Oj oj oj, nu va de länge sen man uppdatera.. Men jag har inte haft tid, fullt upp dag in o dag ut. :)
Året börja iaf bra, för nu har jag flyttat! *wiiie* Helt underbart! Trivs som bara den.. lite små grejer som behövs fixas bara. Hängare, drag vid dörrn, en sladd som ligger över golvet bla. Men det har jag felanm så jag hoppas det blir åtgärdat snart. Sen är de ju saker jag själv måste ordna, hyllor o tavlor o sånt. Men jag får ta en sak i taget. Det jag är mest klar med är köket o toan iaf. Men de är ju väldigt många smågrejer man får fixa efter hand. Vill bli klar NU men de kan jag ju glömma :P
Igår köpte jag iaf en 90 säng på Sova, och en 180 bäddmadrass. Så när den kommer så kan pappa hjälpa mig att skruva ihop sängstommen o sätta i sängarna så jag har en DUBBELSÄNG!! *yeey* Nice nice nice.. och efter det kan jag också börja fixa mycket mer i sovrummet! *längtar* Så är iaf ett litet större steg på vägen.
Skickade in min Bingolott igår (äntligen), så nu får vi se om dom hör av sig ang vinsten sen. Mycket spännande!
Det gick jätte bra med flytten iaf, tog väl ca 3 vändor o en vända dan efter ockå utan släpvagn sen va lägenheten tom. Slängde min fula rangliga garderob. Å de va mycket skönt vill ja lova.. jag hata den!! Blev en lång dag, så man var alldeles slut i huvudet o kroppen på kvällen :) Men fick hjälp av mina underbara föräldrar.. dom är guldvärda!! <3 utan dom hade det aldrig blivit nån flytt.
Det är mycket o göra i nya lägenheten märker man, torka, damma, o torka lite till o packa upp :P Man vill ju ha allt fräscht o snyggt från början! Det är lika bra så man slipper flytta på allt sen igen, i skåp o sånt. Jag litar inte riktigt på gubben som bodde här innan att han har städat såå jävla noga ;)
 
Det var väl litegrann av vad som hänt sen sist :) Sen ska jag uppdatera med lite bilder från nyår o så. Men de får bli när jag har tid, vill o kan!! hehe..
 
 
 
Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: