lifelikeolsson

Världen rasar....

Kategori: Allmänt

.. samman när det händer nått med någon i ens närmaste krets, med familjen eller med vännerna!

Man vill aldrig att det ska hända nått med någon, man vill att de ska gå bra för alla och att alla ska må bra. När man väl får ett besked om något som hänt någon så tänker man direkt.. Det kan inte vara sant?! Min familj, min vän? Aldrig, det händer bara andra och på tv. När man väl börjar inse att det är på riktigt så kommer chocken och tårarna. Men man fattar inte riktigt ändå.. man kan inte riktigt förstå att de är sant. När man vaknar på morgonen tänker man, Va det en dröm?! Men kommer då direkt på att nä tyvärr de är de inte!

Styr mina tankar hela tiden till de positiva hållet, att allt kommer bli bra. Detta är bara en jobbig period som kommer vara över en dag. Detta kommer vi kämpa igenom, detta kommer vi klara av! Nått annat finns inte... nått annat finns inte överhuvetaget!!!

 

Klart att de ska komma något som vänder ens värld upp och ner när man mådde såhär bra, man får aldrig må såhär bra en längre stund.. utan den tiden man mått bra måste man typ "straffas" för. Fattar inte varför det alltid ska vara så?! Men nu finns de ingen återvändo utan de är bara att rida ut stormen så gott som de går!

Livet är verkligen en bergodalbana och i förrgår åkte min vagn störtlopp neråt, men är nu påväg sakta sakta uppåt igen.. och vi ska fan komma upp till toppen igen, jag och dom i min vagn!

 

Imorron kommer världens bästaste kille och håller mig sällskap!! <3<3 Ville inte sitta själv en fredagkväll och de fanns inte ett litet hinder ens, utan direkt så får jag ett positivt svar som gör mig såå glad!!

Sen lördag är de Kryssning på tjejerna. Blir nog kul men kan ju finnas en risk att man dricker för mycket efter allt som hänt, men ska försöka ta de lugnt iaf! Men gränserna är nog inte lika taita nu... Får nog skjuts till Stockholm, så slipper jag åka med den där jävla bussen som jag bara mår illa i.. Tack vare den bästa som finns!! <3

 

 
 
Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: