lifelikeolsson

Jobbhelg med besök! :)

Kategori: Allmänt

Varit en lång "helg" känns de som. Bara för man jobbat så känns de så, annars går helgerna super fort! *grr*
Men det har iaf varit jätte lugnt o skönt på jobbet, inga direkta händelser alls. Mer än att man suttit på spänn för o höra om nån råttfälla smäller av.. ja ni läste rätt, vi har råttor i ena växelsalen ;) haha!! Eller råttor o råttor, husmöss sa driften att de va. Det har nämligen fastnat en husmus i en fälla, staaaackarn! Tycker dom e lite söta :)
 
I lördags träffa jag äntligen Nermin, det var sååå länge sen. Vi har haft annat för oss, så de har lixom inte blivit av bara.. :/ Så hon hämta mig efter jobbet o så stack vi till Pizza Hut o käka. Gott vare, men magen blir ju kass efteråt. Degen gör att man sväller i magen! *blää* Sen åkte vi hem till mig o drack kaffe, lyssna på musik o snacka skit. Lika trevligt som vanligt! Hon gilla lägenheten :)
 
 
WATCH OUT!!!!
ITS THE GRUDGE!!!
 
 
På söndagen när jag var påväg hem från jobbet så sms:a Madde o fråga om hon fick kika över. Så då fick jag besök av henne. Också super trevligt, blir alltid sådär för mig att allt kommer på en o samma gång :P Vi myste framför tven, köpte hamburgare o umgicks! Riktig myskväll :) Så fast det var jobbhelg så var den faktiskt helt okej, Vännerna räddade den kan jag säga! Men fred o lörd var mamma hos mig, så hon rädda den också *hihi*
Så glad att jag har folk runt om mig som förgyller min vardag o helg, att de finns folk som vill komma o hälsa på mig o kika i min nya lägenhet. Man blir lixom varm inombords på nått vis :)
Slipper vara ensam imorgon på min lediga dag också, för min lilla gullpojke kommer hit! *wiiiie* Som jag längtat!!! Har tvätt tid mellan 12-15, så får se vilken tid han dyker upp efter jobbet blire iaf. Massa mys blire :) Sen blir jag antagligen själv igen med jobb o jobb tills fredag då dyker gullisen upp igen :D
 
Fick massa nya bilder av Madde från kryssningarna, haha.. sjukt roligt med kort o filmer!! Kanske dyker upp nått här..men de verkar strula med bloggen för senast när ja skulle lägga in bilder så haka hela skiten upp sig :/ Skumt skumt..
 
 
 
 
Puss / J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: