lifelikeolsson

Härlig ledighet!

Kategori: Allmänt

 
Oj så skönt de va med 4 dagars ledighet, men jag hade gärna haft 4 dagar till :) hihi.. Älskar sovmornar, dom är guldvärda! Mysfrukost framför tven, kaffe, ägg o smörgås.. mmm mums mys!!
Haft en underbar påskhelg med hjärtat. Vi åkte till mormor tillsammans med mamma på påskafton och åt påskmiddag och påsktårta. OJ så mätta vi blev, fick riktig matkoma så jag nästan somna i soffan efteråt haha :P Men de gick över som tur va, så lite påsktårta gick också ner. Gott vare iaf! Jag gjorde en skaldjurspaj med räkor, crabsticks och kräftstjärtar. Den blev faktiskt riktigt god, det tyckte alla. Filip och jag fick ett påskägg av mamma tillsammans med godis och två lotter, men vi vann ingenting tyvärr.. hade vi vunnit en miljon hade vi dragit iväg diiirekt haha :D Men men, sånt där får man ju drömma om istället! hehe
Bilder från Påskafton kommer lite senare :)
 
På påskdagen åkte vi tillbaka till Köping igen, men istället hem till pappsen :) Vi köpte thaimat och spela Bingolotto hos honom och hade det jätte trevligt. Klart vi inte vann nått, haha.. men jag var ett nr ifrån 500.000 och Filip var ett nr ifrån en ny bil.. Rackarns bananer! Men jag har väl haft min tur redan när jag vann 25.000 :)
Fick ett litet påskägg av pappa, med en större slant i.. Pappa ska alltid skämma bort mig! hihi
 
Annars har vi bara varit, kikat på film, varit ute och åkt, ner till Björnön och runt litegrann, sopsorterat tex :P
Och nu börjar värmen komma och solen vara framme nästan varje dag, så snart kan man fixa på uteplatsen också. Ska köpa möbler, blommor, parasoll och ljuslyktor så de blir myspys där ute! Får ju en del pengar tillbaka på skatten som jag tänkte skulle gå till det :) *lycklig* Lääängtar som fan efter våren och sommaren nu!!!
 
Nu är man tillbaka på jobbet igen *gäsp* Lika trött och seg som vanligt haha!! Hur mycket man än har sovit ut. Jobbar Tis-Ons, Ledig tors och så jobbar jag igen Fre-Mån *BLÄÄ* Vill inte jobba helg, de är ju enkelt och sådär men fy jävla segt! Och Filip bestämde sig för att stanna hemma denna helg som kommer pga av att jag ändå jobbar. Då kommer vi inte ses på typ två veckor, om han inte kommer en vardag nångång i veckan sen.. men ändå!! Vadå ångest känsla.. :*( Kommer nog bli smått tokig efter ett par dar, hatar och va själv nu när man vant sig igen vid att ha nån vid sin sida! Kommer sakna ihjäl mig *snyft*
 
 
 
 
Puss / J
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: