lifelikeolsson

Äntligen helg!!

Kategori: Allmänt

Äntligen är de helg, fy fasen vad skönt!! Denna vecka har varit sååååå dryg... Har haft myror o arslet typ varje dag på jobbet, känts som dagarna varit sjukt långa, men bara på jobbet. Jag tror jag håller på o bli tokig på detta, man blir så frustrerad när tiden står stilla :/ Men ÄNDÅ så tycker man att dagarna går så fort i efterhand o att vi snart redan är i Maj månad.
Idag jobbar jag tidigt så de blev inte direkt någon sovmorgon om man säger så, var väl uppe 05.10 *gääääsp*
Men känner mig iaf lite mer utvilad idag än dom andra dagarna, antagligen pga jag känner att de är Fredag!!
Efter jobbet tar jag bussen ner till station och hoppar på tåget mot Stockholmo! :) Myshelg väntar med bästaste karln! Hehe.. Antagligen så ska vi grilla hos två av hans vänner på lördag. Hoppas de blir supertrevligt, men de tror jag. Dom har ju väntat länge nog nu enligt dom att jag nångång ska följa med.. haha ;D Så de är ju bara o sätta fart, så dom blir nöjda nu då :P
Nä men skämt o sido, det kommer nog bli super trevligt!
Ikväll hoppas jag på Let's Dance mys, med lite mat o så :) Iaf en lugn kväll, de behöver jag. Egentligen känner jag bara för att slänga mig i min egen soffa när jag kommer hem o slappa hela kvällen lång istället för att sätta mig på ett tåg.. men men thats life ;)
 
 
Ha en trevlig helg alla fina och glada! ;)
 
 
Älskade underbaraste du!! <3
 
 
 
Puss / J

Kommentarer

  • nursen.blogg.se säger:

    Hoppas du fick en kanonhelg! Kram

    Svar: Tack Carin! :) Den va perfekt..Kramar
    Johanna

    2013-04-22 | 16:51:47
    Bloggadress: http://nursen.blogg.se/
  • nursen.blogg.se säger:

    Härligt! <3

    2013-04-24 | 22:22:59
    Bloggadress: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: