lifelikeolsson

Höstputt!

Kategori: Allmänt

Igår kände jag mig riktigt nere. Vet inte vad de var.. Mamma åkte hem vid ca 11, sen efter det så gick man ju inte direkt o la sig igen, de kändes rätt onödigt. Så jag kollade på lite filmer online, o tog de mest lugnt. Vädret utanför fönstret gjorde en inte riktigt sugen på att gå ut kan jag ju säga.. riktigt ruggigt! De blåste storm o regnet smattra mot rutan. La mig under täcket i soffan o bara lyssnade. Då började ja känna mig riktigt ensam, efter 3 dagar med mamma. Hon är ju inte direkt tyst o försiktig så man blev ju typ van vid oväsen hela tiden o sen blev de sådär tyst helt plötsligt :( Hatar sånt! Då fick man en sån där jävla känsla av att vara ensamast i världen fast man absolut inte är det..den känslan tror jag många kan känna igen!
Man ville bara känna någon som låg bakom o la en varm arm runt om mig..
Har nästan samma känsla idag.. sådär putt o irriterad att man bara vill dra täcket över huvudet! Fattar inte hur jag kan känna så efter en sån trevlig helg.. men de är väl typiskt mig. Å så har man mensvärk ockå.. o de gör ju saken bättre, INTE.. ja de kanske är pms..vem vet *grr*
 
Men vad gör man.. ingenting antagligen, just live with it!
 
 
 
 
Puss / J
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: