lifelikeolsson

Planerar...

Kategori: Allmänt

.. för fullt i huvudet för kalaset på lördag. Kikar lite på internet om jag hittar några ideer på mat och fika.
Fick förslag av kollegan att ha lite kall buffé. Potatissallad, skinka, rostbiff, ostar, kex o sånt. De lät riktigt gott, smidigt och fint att ordna, så jag är inne på de nu :) Till fikat så skulle mormor ta med sig en saffranskaka, sen vet jag inte om jag köper en tårta bara eller nått annat. Det är fikat som är de lilla problemet nu.. :P
Tänkte köpa en box vitt vin till maten och alkoholfri cider till dom som kör.. och det är typ bara farsan. Fast nu funderar jag på om jag även ska köpa öl?! Va fan.. bestämmer mig aldrig. Ska köpa nått gott att ställa på bordet innan också.. lite godis kanske eller nötter.
Tycker det är roligt att ordna med kalas och tillställningar.. lite enkelt och gott :) Men jag stressar upp mig så jävligt jämt bara, fast jag egentligen inte behöver.
 
Jobbar kväll nästan hela veckan. Så måste fixa de mesta på tors, fre o lörd. På torsdag ska jag ta mig ner på stan och handla vinet. Sen även hämta mitt pass hos polisen.. för dom har öppet längre på torsdagar. Fredag blir de att handla allt och fixa hemma. Kommer nog känna mig lite stressad.. ;P 
 
 
Puss / J
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: