lifelikeolsson

Onsdagen börja verkligen bra...

Kategori: Allmänt

... INTE!!
En idiot till kärring förstörde min morgon totalt. Hon ville att ja skulle stoppa mina fingrar mellan hissdörrarna så att hon kunde få åka med upp.. MEN tänk att ja inte tänker bryta sönder mina fingrar för din skull surru!!
Så fick man höra när hon klev in i hissen.. "Tack så mycket!". Världens pik för att ja inte offra mig för hennes jävla hissresas skull.. ÅH, blir galen!! Sånt där kan reta mig så inni helvete. Men jag visade inte en min för henne.. Typiskt gamla trötta sura sjuksköterskor!!
 
Å sen är de mitt i veckan.. men de går ju iaf neråt nu iaf, efter idag.
Har jobb veckan ut, o de känns skönt. För förra veckan jobbade jag bara två dagar. Men nu framöver verkar jobben ramla in.. har fått rätt mycket redan nu. Och även fått förlängning :) Hade anställning till sista dec, men igår fick ja  även tider i januari.. :D Tjiho!!
Igår såg jag att dom lagt ut om vikariatet i växeln på hemsidan för att folk ska få söka. Och jag måste också söka.. haha helt sjukt! Måste skicka in CV, personligt brev etc. Det är ju fan skämmigt alltså. Jag ska fan skriva.. "Jo jag har ju jobbat här hos er i 2 år och kan allt inom er växel, så ni får ju väldigt gärna välja mig som redan jobbar här".. hahah! :P Tycker de är skamligt rent ut sagt!
 
Två hela dagar kvar innan fredagskvällen är här.. Längtar extremt mycket!!
Då blire lite tapet diskussioner o så blire filmmys i massor, o xfactor såklart :) Skönt att få diskutera med nån o få lite hjälp innan ja blir tokig.. hihi!
Önskar de var fredag idag så de blev fredagsmys ikväll.. !!!
 
 
 
Puss / J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: