lifelikeolsson

En trevlig helg helt enkelt..

Kategori: Allmänt

 
Haft en trevlig helg i Köping. Fredan så umgicks jag med pappa, kollade på xfactor. Sen på lördan gick vi upp vid 10 och åt frukost samtidigt som vi löste melodikrysset. Sen drog vi iväg till åsby, sen till ett fik i hallsta.
På kvällen drog jag iväg på fest. Trevligt att träffa några vänner, sen träffa man fler på krogen. Kul att träffa folk man inte sett på länge :) Fuller blev man och vingla hemåt. Man får skylla sig själv när man tar emot gratis dricka ;P Vakna med en riktig baksmälla.. uäk! Hatar sånt.. men de gick över efter en liten promenad hem till mormor och efter hennes goda mat i magen!
 
Måndag imorgon, o dags för jobb. Jobb hela veckan faktiskt.. de är bra! På tisdag fyller man år också.. :) och så får man sin lön. Fan vad skönt! Nu behöver jag verkligen pengar.. ska bjuda jobbet på nå fika också tänkte jag.
Så i veckan blir de en del o stå i.. Måste fixa till kalaset i helgen o så jobbet förstås.
 
Pappa och jag gottade oss rejält på fiket i Hallsta! :P
 
Fixad för festen..
Håruppsättning.. :)
 
Min fina Emma <3
 
Emma sminkar Anna :)
 
Jag och Emma <3
 
Egosar! :P
 
Laxmacka och Hänt Extra hos Mormor! :D
 
 
 
Puss / J
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: