lifelikeolsson

Uppdrag: Mobil

Kategori: Allmänt

Okej, mitt abonnemang går ut 28/8-12, alltså snart! Och jag vill ändra det så jag har bättre surf paket och om de går att ändra något annat till det bättre med förstås.. sen vill jag även skaffa mig en ny mobil. Känner egentligen inte att de är ett måste men förnya sig är väl alltid kul. Och man vet aldrig när mobiler bara lägger av.. så de är nog dax ändå! Men då kommer vi ju till det lilla problemet.. Vad ska jag ha för mobil?!?! Det finns ju hur mycket som helst o välja på. Nått jag iaf inte vill ha är en Iphone, fy så tråkigt! Blir säkert en sån i slutänden ändå, bara för man är så kluven *suck* Jag har abonnemang hos Tele2 o vill fortsätta med de för dom flesta ja känner har de.
Jag är ju öppen för de mesta, men en bra kamera är ju alltid smidigt, touch såklart o lite musik vill man ju kunna lyssna på.. Ingen liten skärm, utan rätt stor så man ser bilder etc. Det jag beskrivit nu är typ.. ALLA som finns. Trött ja blir!! Sen vet ja ju inte om man kan ha alla mobiler med Tele2??



Vad har ni för mobil? Berätta!! Betyg, bra o dåligt etc.. :) Ge mig tiiips!





 Xperia x10 har jag nu, så den vill jag ju då inte skaffa en gång till :P
Men den har funkat bra, alltid varit nöjd med den!




Puss / J


Kommentarer

  • Dennis säger:

    Samsung Galaxy S2 !! så nice telefon, lovar =)

    2012-05-20 | 14:17:42

Kommentera inlägget här: