lifelikeolsson

Tabletter..

Kategori: Allmänt

mms_img-18811339 (MMS)

Usch ja börjar nästan känna mig som en tablett missbrukare. Min tablett väska var nästan tom förut, fanns endast ipren o samarin typ. Nu finns där värktabletter i olika former, mot pollen i olika former, mot rethosta, samarin.. etc! Och jag som egentligen inte gillar o ta tabletter, men nu känns de som ett måste så jag kan överleva dagen.. astma medicinen är också med, o den har ja inte använt på ett år men nu när pollen perioden tog sin början så var de dax igen.. suck!! Orkar inte må såhär dåligt, känns som mitt huvud är dubbelt så stort. Kollade mig i halsen idag, och den där lilla grejen som hänger i halsen (vet inte vad den kallas) den var dubbelt så stor, svullen o röd.. =/ Dax att ringa doktorn kanske?! Får se hur ja gör.. Och så ska ja jobba hela helgen, o sent idag.. vill bara hem o lägga mig under täcket o somna djupt så ja slipper att må såhär för en stund! Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: