lifelikeolsson

I love shopping!

Kategori: Allmänt

Blev lite shopping på min lediga dag idag med Nermin..
Hittade först lite fina påskkort jag ska tänkte skicka när de blir dax. Sen på rea så köpte ja lite smink, mascara, puder och en ögonskugga :) Sen gick vi till Indiska, då hitta jag jätte söta ljuslyktor i rosa. Sen hittade vi in till Lindex o där provade jag ett par byxor o två par solbrillor som blev mina :D Hehe!
En flaska vin åkte också med hem ifall man skulle behöva i helgen.. min favorit, Chill Out. Mums!

En lyckad dag med en underbar vän helt enkelt :)




 Mina fina lyktor :)



Mina svarta brillor :)


 Mina piloter :)





 Puss / J

Kommentarer

  • Dennis säger:

    Snyggo, passar fin fint i båda paren =)

    2012-03-14 | 22:49:59
  • Carin säger:

    Åhh vilka fina lyktor, paret underst med brillorna var snyggast enligt mig ;)

    2012-03-16 | 09:30:52
    Bloggadress: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: