lifelikeolsson

Helg + Baby Foot

Kategori: Allmänt

Det är en lugn och skön helg jag ser fram emot nu :) Efter jobbet imorrn så ska jag bara Fredagsmysa själv, laga mig nån god mat o kika på tv.. o kanske på nå filmer ja har på datorn :) På lördag kommer antagligen min lilla älskling Emma hit, för hon ville verkligen inte att vi skulle vara hemma hos henne. Hon ville komma ut :P Så de blir en melodifestivalkväll hos mig.. Hmm man kanske ska laga nått gott åt oss :) Får se vad de blir!

Imorgon tänkte ja testa Baby foot, som jag beställde för jätte länge sen. Min kollega på jobbet sa att de funka skit bra! Det är som en "kräm" som man stoppar fötterna i, i ca 2 timmar.. sen "ramlar" de torra skinnet av från fötterna eller man kan dra av det! Skit coolt :D Så imorgon ska jag få de bevisat om det funkar.




 

Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: