lifelikeolsson

Myshelg!

Kategori: Allmänt

mms_img-71194798 (MMS)

Haft en riktig myshelg!!.. Fredagen blev helt perfekt.Tog en promenad till lilla centrum o handlade massa gott. Vin, kex, ost, vindruvor o godis. Sen gick vi förbi Subway o beslutade oss för att mumsa lite där först också.. hihi :) Vi e riktiga gottegrisar! Sen blev de såklart Let's Dance finalen.. Mamma ringde flera ggr o va helt tokig.. :P Jag skämtade med henne att ja rösta på Molly, oj vad hon skrek på oss haha.. att vi va knäppa, o hur besviken hon blev på oss. Som ni kanske förstår så rösta hon på Anton ;) Men när hon sen fick reda på att ja bara skämta så blev hon lugn.. De va lite roligt faktiskt, haha! Annars blev de filmmaraton o mys typ hela helgen.. när vi blev rastlösa tog vi en promenad o hälsa på lite familj :) Jag blir lätt rastlös om ja bara sitter o sitter, vill helst hitta på nånting iaf, inte så lätt när de inte finns nå körkort eller knappt pengar i fickan.. tyvärr! Men man får göra de bästa av situationen. Tänkte på hur fattig jag kommer vara i slutet av denna månad, men då kom jag på... SKATTEÅTERBÄRINGEN kommer ju :D Täänk så härligt de kändes när ja kom på de.. kanske man kan shoppa lite iaf då.. Lovely!! Imorgon är de nationaldagen.. Jahapp, vad ska man hitta på då då?! Middag o lite shopping på stan kanske.. hmm, vem kan vara intresserad, Nermin kanske? De ska jag checka med henne.. nått måste man ju hitta på.. :) Puss / J

Kommentarer

  • Dennis säger:

    Inte bara fredagen som va perfekt enligt mig, hela helgen va perfekt ;)

    2012-06-05 | 14:57:30

Kommentera inlägget här: