lifelikeolsson

Mamma rädda min helg <3

Kategori: Allmänt

Nu helgen o veckan så jobba ja kväll både tors o fre, + jobba helgen. Tänkte på hur jävla tråkigt de kommer bli att jobba o sitta själv hemma o tröka eftersom ingen av vännerna va hemma. Meen så bestämde mamma o jag för att ses. Så hon kom hit efter jag jobbat på lördan. Vi åkte iväg o handla lite käk för att senare fixa oss o dra ut en sväng på Harrys o kolla läget :) Lite seg kväll där, men vi hade trevligt ändå.. sen på Söndan efter jag jobbat så åkte vi en sväng till Björnön o gick lite o tog lite kort. Våra magar börja kurra så ett besök på Pizza Hut satt fint mot kvällningen :)
 
Tack Mamma för ännu en mysig helg.. Jag älskar dig mer än ord kan beskriva!! <3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: