lifelikeolsson

Back in business!!

Kategori: Allmänt

Hello, oh yes.. Im back! ;)

Har inte kunnat uppdatera någonting här medans jag var i Usa, fanns knappt nå internet. På vissa hotell
fanns det Wii fii, och det är jag glad över så man kunde få någon kontakt med omvärlden!
Men jag har haft det jätte bra, lite drygt med allt bussåkande bara. Längsta resan var mellan Poenix och San Diego de blev ca 60 mil med buss.. Trä smak i arslet var inget ovanligt under den resan iaf!
Flygresorna dit och hem var precis tvärt emot varann.. dit tog de låång tid, men var en skön o behaglig flygtur.
Hem däremot så gick de jätte snabbt för jag somna efter ett tag, men var sååå skumpig och ryckig så jag kunde inte ens äta upp min mat, mådde riktigt dåligt! usch fy fasen.. fattar inte hur folk kan välja sitt yrke som flygvärdinna och vara med om det där nästan varje dag! Men maten på planet var helt okej annars, man fick ju gratis vin och sprit ;) och mackorna var faktiskt mumsiga.

Häftigaste på resan var nog alla berg och dalar man såg. Vilken häftig "akustik" eller vad man ska säga.. Det kändes som att man var inuti en film eller nå, skit härligt! och Las Vegas "by night" var grymt! Jag som älskar glitter och glamour :) Musik spelas överallt, massa folk och härliga ljussken.. precis min smak! Men sen därimot på dagen så var de ju som vilken stad som helst. Så Las Vegas utan alla ljus, är ingenting!

Man hann inte handla så mycket så det blev lite parfym och smink på Viktoria's secret, och några kylskåpsmagneter från olika ställen.. sen lite presenter till Mamma, mormor och Veronica :)


Det kommer bilder och mer historia senare.. när jag hinner, vill och kan :) hehe!



Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: