lifelikeolsson

Gotte Onsdag..

Kategori: Allmänt

Oj vad jag känner mig sugen på allting som är svårt att fixa idag... Det är nog många som kan gissa vad jag mest är sugen på :P haha.. SUSHI såklart.. helt jävla vrålsugen på Sushi är jag. Vill gå på en sushi buffé o bara mosa i mig så mycket de bara går :P Haha fy fan vad sjuk jag e!!! Men de är så jag känner innerst inne i min hungriga mage o mina törstiga smaklökar.
Måste köpa hem ris o lax o grejer så jag kan fixa hemma nån dag.. de är godast o köpa på sushi ställe men de duger bra o göra hemma med, har ju lyckats förut :)
Sen är jag även sugen på kroppkakor, bara för de tar så lång tid att göra.. haha! Allt som tar lång tid och finns långt bort är ja sugen på.. WHY?!?! Vill inte vara sugen på nått.. vill att suget försvinner, jobbigt som fan ju! Konstigt nog är jag nästan aldrig sugen på sötsaker, utan de är saker i matväg som hägrar o inte heller fetto mat utan riktigt god mat bara.. De är nån jävla nojja jag har!





 GE MIG!! 


 


 Puss / J

Kommentarer

  • Carin säger:

    Vi kan ju gå ut o käka på nya sushibaren här i köping om du har lust? ;))

    2012-02-26 | 15:16:45
    Bloggadress: http://nursen.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Jätte gärna :) Ja vill komma o hälsa på er!

    2012-02-26 | 22:24:50
  • Carin säger:

    Jasså det gör du, du är dålig på att kommentera isf :P

    2012-02-27 | 09:15:52
    Bloggadress: http://nursen.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Ja jag kanske är lite dålig.. ska försöka bättra mig :)

    2012-02-27 | 11:03:30

Kommentera inlägget här: