lifelikeolsson

Tankar och Ångest!

Kategori: Allmänt

Nu såhär när de närmar sig Jul så borde man känna värme o glädje. Men just nu är de det sista jag känner!
Denna vecka känns som ett rent helvete. Mest för att jag ska visning på lägenheten både tisdag och onsdag. Då kommer det en massa främmande människor hit, o hur många de e har ja ingen aning om + hyresvärden.. usch fy fan! Jag vill inte ha massa folk här inne hos mig samtidigt som går runt o snokar. Skillnad om jag hade bestämt möte med en person i taget men nu ska de komma massa samtidigt, man kommer ju inte ha koll på nått. Folk kan ju för fan gå o sno grejer o snoka runt hur mycket dom vill. Jag kommer ju inte ha koll på allt.. De känns inge bra alltså!
Jag kanske är för nojig, jag vet inte. De kanske går jätte snabbt o smidigt. Men jag minns ju från när jag själv var här o kikade. Då var de ett 20 tal människor här samtidigt o gick runt, skor överallt o blött som fan i hallen. Dörren stod öppen så folk bara kunde ramla in. Jag vill inte ha de så!! Kommer gömma alla värde saker o hålla koll så gott de går. Men jag är ensam här då, när ja var här var dom flera st som höll koll. Och hyresvärden ska också in, o de gör inte saken bättre för han tål jag inte.. ÅH ångest på hög nivå, fy fan!!
Sen ska jag börja packa en massa nu i veckan också som gör mig stressad. Vart ska man börja?! Okej jag kanske inte har så jävla mycket saker men ändå.. ja blir såhär jämt. Måste även ut o köpa dom sista julklapparna, men no money i plånboken suck! Får se vad man kan hitta på.. nått litet blir de väl iaf.
 
Har även ångest över mig själv. Känns som jag svikit mig själv o andra människor....
Jag verkligen bestämmer mig för saker, är helt hundra för en tid sen på några minuter ändras allt.. Jag blir så trött på mig själv. Att jag aldrig kan hålla riktningen o bara köra på utan att falla åt sidan.
Tror jag egentligen behöver lägga ALLT runt om åt sidan o bara fokusera på mig själv, flytten o jobbet ett tag, Orkar inte känna den här ångesten över framtiden hela tiden, hur den kommer bli om jag gör si eller så... Men sen känner man en press på att en dag kan det vara för sent.. Men de är kanske de jag behöver egentligen, att de blir för sent. Då slipper ju iaf jag känna pressen. Jag vill inte känna press, jag vill bara att alla bitar ska falla på plats, att man får en sån där skön känsla.. såhär ska de va.. typ.
 
Nä fy fan vad jag längtar till Fredag nu.. så iaf denna vecka är över! Så jag kan koncentrera mig på Julmyset som kommer med min underbara familj o bara vara.. slippa alla dessa tankar. Låt denna vecka gå fort.. fort som blixten!!
 
 
Puss / J
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: