lifelikeolsson

Fullspäckad Tisdag!

Kategori: Allmänt

Gick upp vid åtta idag och duscha, åt lite frukost o plocka undan lite för 10.30 var de visning på lägenheten.. Det gick faktiskt bra. Var mest unga tjejer med deras pappor som kom o hyresvärden förstås. Alltså, helt ärligt så finns de INTE en enda liten smula godhet o glädje i den människan. En ung söt tjej fråga: Får man typ måla om själv här om man vill.. svaret från honom va: Den disskutionen kan vi ta sen... Han är så KALL!! Dom fråga efter förråd, jaaadå det finns i källaren ropa han.. men de gör de ju inte. En pappa tyckte de lukta rök i trappen, men de är ju från grannen hon röker under sin fläckt hela tiden. Men hyresvärden tyckte inte alls de lukta rök nånstans. Då sa jag nått om att dom måste rökt inne här förut för det är brännmärken på golvet i köket o när ja flytta in lukta de helvete här inne.. då försöker idioten till hyresvärd ljuga...
  • Neej det tror ja inte alls att dom rökte inne, det måste varit dom före dom som bodde här när du flytta in. För vi har bytit golv efter de. Vi bytte golv för ca 4-5 år sen.
  • Ja men han hade ju bott här i 7 år?!
  • Eh öh.. hade han? Jaja de kanske va så då!

Han är ju bara för skadad. Jag har mer koll än honom på vem som bott här o inte.. Efter att ett gäng folk hade kollat färdigt o va påväg ut så går han också bara inte säger nått typ Okej, vi ses imorrn igen eller NÅTT!?!?!? Nej han bara vänder ryggen o går. Ja ba, jaha är de klart nu eller vadå. Sen helt plötsligt kommer han tillbaka o frågar nånting. Sen kommer de en pappa o dotter som är lite sena.. jätte trevliga människor. Vi stod o prata i köket jätte länge om deras lägenhet o om min. Men hyresvärden, vart var han.. JO han stod i trapphuset o stampa o helt plötsligt avbröt oss o sa.. Hörrni nej nu måste jag åka, är ni klara idag?!?! Alltså va fan är de för fel på människan.. mera ego person finns ju inte.. Fy fan vad skönt de ska bli o slippa honom sen alltså!! Men en till visning imorrn bara sen är de iaf över..

Sen så åkte jag iaf ner på stan. Hämta mitt leg hos polisen.. såg förjävlig ut! Men det gör man ju på varje leg haha :P Sen gick ja till Åhléns o Igor.. kikade lite o hittade några gosaker att köpa iaf. Så nu är jag nog klar med paketen om jag inte hittar nått litet till pappa nånstans.. Kollade på en filt till mamma på Moderna Hem, den kosta 399:-.. hmm dyrt tänkte jag. Sen visste jag att Coop hade typ likadana filtar fast i andra färger för 199:-. Så då tog jag mig dit istället o fick se att dom kosta 129:-,, Lyckaaa!! :) Skit bra.. Tog mig hemåt o slog in paketen o lyssnade på julmusik. Man blir så glad! På stan så passa ja på o köpa hårfärg så ikväll har ja färgat håret också så men är lite fräschare till jul...

Nu längtar jag sååå mycket till Fredag..

 

Puss / J

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: