lifelikeolsson

Lite spontan shopping :)

Kategori: Allmänt

Blev lite shopping idag! Inget jag planerat men ja kom på att ja behöver ju en våg,, alltså en våg JAG kan väga mig på :P Inte nån köksvåg! hehe.. Jag har fobi för vågar egentligen men jag måste verkligen ta mig i kragen o ställa mig på en! Så nu vare dax att se verkligenheten.. :/ Men jag försöker ju iaf ändra på de, det är huvudsaken. Men inte blev de bara en våg heller, hehe.. hitta lite annat oxå som ja inte kunde hålla mig ifrån :)
Haft en trevlig eftermiddag med pappa. Till middag så tog vi en varsin plocksallad från Ica Maxi.. riktigt gott!!
 
 Fina kuddar till soffan, en våg och Katrins LCHF bok :)
 
Fick en jätte fin halsduk av mamma som hon köpt i Tallin.. :)
 
Pappa har varit på Öland.. där köpte han en så underbart vacker glassko från Kosta Boda åt mig.
Såå vacker.. nu vill jag ha ett vittrinskåp med belysning o ställa massa fina saker i :)
 
 
 
Puss / J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: