lifelikeolsson

Åttonde i åttonde! :)

Kategori: Allmänt

Jaha, då var det onsdag o halva veckan har gått. Var ledig i måndags riktigt skönt, o är även ledig imorrn torsdag.. Ännu skönare ;) hehe!
Igår kväll sa min mage goodbye o la av helt.. hade så jävla ont, trodde magen skulle sprängas för den var så uppblåst. De värsta satt vid magmunnen typ, tryckte man där så var de som ja skulle kunna gå o kräkas. Hinken åkte fram o sen gick ja o vila en stund vid 9. Kl 11 vakna jag o insåg att ja måste ha hittat nån skön ställning o somnat.. de kändes bra när ja vakna, men direkt ja ställde mig upp så börja de igen inte lika intensivt men näst intill.. Fy fan! Tog ett par bloss för att slappna av o sen gick ja o la mig igen..
Idag är de väl en aning bättre, men absolut inte bra. Så idag har ja bara käkat en yougurt o lite blåbärssoppa, sen blir de en sallad till lunch.. slut på fet mat nu alltså, tror de är det som gjort min mage så kass!! Okeeej, jag ska erkänna.. ja har fått dille på SALAMI.. så då var de sagt!! Från o med nu köper ja inge mer salami utan ost eller nått..suck!!
 
Idag hitta jag ett spännade recept på gröt, närmare bestämt pepparkaksgröt :) Mmmm!!
Havregryn, äpple o pepparkakskrydda.. toppas med solrosfrön o honungsmjölk! Hur jädrans gott låter inte de?!?! :) De ska jag testa snarast möjligt!
 
Ikväll kommer lilla systra Madde o hämtar mig för en mini weekend i kungsör ;) Dom har skaffat en liten kisse, lilla Freya.. åh vilket mys de ska bli :) Massa prat o film blire nog oxå.. men jag ska försöka hålla mig till lite nyttigare saker, inte chips iaf ;) haha! Men de kommer bli riktigt mys.. bara magen inte krånglar för mycket!!
 
 
 
  Puss / J
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: