lifelikeolsson

Fullspäckad helg =)

Kategori: Allmänt

mms_img132210755 (MMS)

Har haft en helt underbar helg.. Trodde jag inte skulle ha nånting att göra på heela långa helgen. Slutade sent i fredags så bestämde mig för att inte åka till Köping. Men de blev tvärtom.. Lördags så kom farsan hit, hjälpte mig att skaffa en extern hårddisk, sen fika vi o kollade hockey..(mest han, när ja pyssla med datorn) ;P Sen blev de oväntat en sväng ner på stan.. fick en riktigt trevlig afton, bättre än på såå länge! Efter den kvällen somna ja såå gott.. för att vakna till en ny dag, det vill säga.. Söndag! Då kom Carin och Elin o hälsa på. En sväng till Ikea blev de, Carin shoppa loss medans ja tog hand om sötnosen :D Hon blev helt fascinerad av min piercing ja har vid läppen.. hehe! Hon pillra o hade sig, så söt! När vi satt på Ikea och käkade så prata vi en stund o kollade inget på Elin, när vi väl kolla på henne var hon helt ILLRÖD i ansiktet o spände hela kroppen.. Jag blev jätterädd o trodde hon svalt nått konstigt. Sen börja Carin skratta, då visades de sig att hon bajsade.. ;D Lilla stumpan, lite hård i magen..De va lite komiskt! (bilden på Elin är ifrån när vi luncha på Ikea) Helgen har flytit på så bra.. Känner mig lycklig! Men idag har ja känt mig lite putt, pollen som gör mig helt slut, Haft ont i halsen, nästan rinner etc etc.. så blir ja inge glad! Men de blir bättre.. ;) Som sagt så fungerar inte min dator, skivan ja skulle testa funka inte. Så jag har ingen aning när den kommer igång igen. Kan därför inte lägga ut en massa bilder från helgen, utan de får bli denna söta bild på Elin.. Kommer mera senare nångång! Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: