lifelikeolsson

Drömmar igen..

Kategori: Allmänt

Inatt vakna jag upp hastigt helt svettig o varm.. o de första som slog mig var "puh, det var bara en dröm".. sen kunde ja knappt somna om. Men gjorde väl de efter ett tag, o då drömde jag att jag INTE hade drömt att jag kollade upp det o drömmen var sann.. sen vakna jag hastigt igen helt svettig.. Va fan, ja orkar inte!!
Skriver inte vad de var om, tyvärr..
Sen upptäckte jag en sak idag som bara gjorde mig äcklad.. riktigt äcklad, o jag känner nån slags ångest. Hjärtat slår jätte hårt o ja känner mig konstig..  Varför? Varför nu? Varför händer detta med mitt huvud nu? har ju inte reagerat förut.. Fan fan fan.. Egentligen vet ja varför de hände nu, MEN varför händer de överhuvetaget?!

Äsch.. går inte o skriva mer! Men jobbigt är de.. Drömmen ja hade var sååå verklig, hatar sånna!


Okej, nu e ja klar.. typ




Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: