lifelikeolsson

Stressa eller inte stressa..

Kategori: Allmänt

Nu börjar jag känna mig stressad fast jag egentligen kanske inte behöver känna så. Men de känns som jag har mycket och tänka på. Det är 1½ vecka kvar, men det är bara det att jag ska till köping redan imorgon och nästa helg är jag borta.. och allt ska vara fixat tills på söndag. Jag ska baka nått till jobbet och bjuda på, storstäda lägenheten, baka och laga pajer till kalaset och sätta upp lite fina adventljusstakar och stjärnor :) Men de hinner ja väl fixa (förhoppningsvis). Fattar inte varför jag alltid ska stressa upp mig i onödan.
Men antagligen så har ja fjunet hos mig nästa helg som kan hjälpa mig med pajerna :) Glad han finns där när man behöver en extra hand! Tyvärr så tar de 4 timmar att åka hit för honom nu, så man får för de mesta klara sig själv utan den där extra hjälpande handen och den värmade kramen!

                                                                                      Fjunet och jag =P 



  Ikväll ska jag packa väskan tills imorgon och laga lite mat. Tänkte handla först också men det känns så onödigt när man åker bort imorgon. Ska bli så skönt att ha 3 dagar ledigt istället för 2. Och mamma kommer hem torsdag natt så på fredag åker ja till henne och har fredagsmys deluxe :) Ska ta med mig alla julsaker jag har i en kartong från pappa, så jag kan sätta upp lite fint sen när julen börjar närma sig. Det är så mysigt och julpynta!

Snart hemgång.. hade velat haft en myskväll med fjunet, men men får sitta själv.


Puss / J

Kommentarer

  • Fjunet säger:

    Va gullig du är gumman =)

    2011-11-16 | 22:15:44

Kommentera inlägget här: