lifelikeolsson

Halva veckan avklarad..

Kategori: Allmänt

Snart är halva veckan avklarad, är nämligen ledig på fredag.. Underbart :) Mamma kommer hem ifrån Egypten på torsdag kväll tror jag, eller om de blir fredag morgon. Då ska ja vara där och välkomna henne till kylan igen.. :P Lät lite elakt kanske! De ja mena va att ja vill välkomna henne hem igen med en bamsekram :) Hon har de så skönt där nere i värmen kan ja tro, får sms då och då om hur goda drinkar dom dricker och hur fina fiskar hon tagit kort på, låter underbart!

Ikväll blir de att tvätta tror jag, om maskinen är ledig dvs! Eller så är de väl ostädat och tvätt överallt som de brukar göra efter den där tanten, suck! Blir så jävla trött .. Känner mig lite seg idag, men måste ta tag i tvätten så jag har nått att ta med mig till Köping på torsdag.

På Farsdag så fick ju pappa två trisslotter. Den ena trisslotten var en dubbellott, man får skrapa från båda sidorna och slå ihop siffrorna, 3 lika för vinst. Där fick han 3 st 500 symboler x 2.. = 1000 spänn :D De va ju extremt bra, få in lite pengar till resan... *Wiie*

Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: