lifelikeolsson

Julklappar! =)

Kategori: Allmänt

mms_img1022248 (MMS)

Nu är jag nästan klar med alla paketen. Blir ca 2 till varje.. Jag köper bara till dom närmaste de går inte annars, har inte råd. Tänk om man skulle köpa 2 paket till varje person i hela släkten tex, hur mycket skulle inte de bli?! =P Skickade en julklapp, en liten klänning till lilla Elin. Mamma Carin blev superglad och hon tänkte precis som jag att Elin skulle ha den på sig på Julafton.. De värmde i hjärtat =) Idag ska jag ner på stan och handla det sista, sen hem och pyssla lite innan älsk kommer med det sena tåget.. Blir nog en mysig kväll =) På julafton ska vi och mamma hem till min underbara mommo Maj-lis och äta en massa gott, kolla på Kalle och dela ut julklappar.. Kommer bli såå mys! Och juldagen åker vi med pappa till Knivsta och umgås med Olsson släkten. Oj vad jag tror att det kommer bli en underbar Jul.. Längtar!! Igår gjorde jag julgodis när jag kom hem. De blev Rocky Roads.. ligger i kylen nu och ser riktigt gott ut. Ska dela det i bitar idag och lägga i fina julburkar. På torsdag ska jag och älsk göra Praliner.. två olika sorter! Ska ta kort och lägga ut sen.. =) Puss / J

Kommentarer

  • Carin säger:

    ja det skulle bli jättedyrt för mig med om jag skulle ge två klappar till alla, men tack igen för den fina klänningen, väldigt snällt! Kraam!

    2011-12-21 | 12:46:29
    Bloggadress: http://nursen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: