lifelikeolsson

Julbord!

Kategori: Allmänt

mms_img158345601 (MMS)

Igår var det Julbord med kollegorna. Riktigt trevligt! Det var så mycket gott, både kall och varm mat.. Sill, lax, rökt hjort, julskinka, köttbullar, prinskorv, jansson, julkorv..etc! Till de fick man vin, öl, snaps, bailys och konjak. Efter de kaffe med bakelse och praliner.. OJ vad man blev mätt alltså! Jag och Veronica tog en promenad hem sen.. stöpplande men vi kom fram iaf! =P Julklappsbyte blev de också, och jag fick en hudkräm som lukta jätte gott! Lyckad kväll helt enkelt =) Idag är de Fredag.. Tjiihoo!! Åker hem till Köping ikväll och umgås med mamma. Ikväll är de Idol finalen, och det är så spännande. Hejjar på Amanda såklart, och kommer säkert rösta en massa! Sen på lördag åker jag, pappa och min farbror stefan till Sthlm/Södertälje. Där ska vi träffa min kusin och faster och gå på naturhistoriska och sen prata lite om USA resan.. det blir nog jätte trevligt! Kul att gå på naturhistoriska, det var ett tag sen man var där. Efter allt de så tänker jag bara ta de lugnt, ex sova länge på söndag =P Gosa ner er i soffan ikväll och flumma bort i fredagsmyset.. det ska iaf jag göra <3 Puss / J

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Naturhistoriska?? Nationalmuseum var det, tavlor inte dinosaurier. Och därefter fotografiska!

    2011-12-09 | 12:55:46
  • Johanna säger:

    Jaha hehe! En liten miss där då ;) Vart ligger naturhistoriska då, också i sthlm?!

    2011-12-09 | 13:49:54
  • Lisa säger:

    Ja, vi har många museum här. ;-)

    2011-12-09 | 14:19:59
  • Lisa säger:

    Ja, vi har många museum här. ;-)

    2011-12-09 | 14:22:21

Kommentera inlägget här: