lifelikeolsson

4½ dagar kvar..

Kategori: Allmänt

.. till Julafton! Känns mycket bättre nu när de kommit en massa snö iaf.. hoppas de ligger kvar! Jag längtar såå mycket nu efter Jul och Nyår, när man får träffa alla vänner och familj. Men sen så kommer den där ångesten efter Nyår, Vad händer nu?! Vad ska man längta efter nu?! Då går bara dagarna ut och in inget speciellt händer tills Sommaren kommer. Men antagligen så får man jobba hela den här sommaren också.. Fy fan!

Usch, Idag känns det som en extremt negativ dag, har inte lust med någonting mer än att gå hem o laga lite julgodis och trixa.. eller åka hem till mamma och gå ut på stan eller nått. Hur mycket jag än försöker tänka positivt om allt så styr de om till de negativa idag.. och alla korkade människor där ute i världen gör ju inte saken bättre! Det är som jag sagt förut, måndagar är rena helvetet.. Sen är de allt runt om också, att alla verkar så lyckliga. Folk skaffar barn och gifter sig, inte tal om bondebröllopet som var så fantastiskt fint så man storböla! Det är fan inte konstigt man är nerpsykad av negativitet!!

Jag känner iaf en extremt hög mysfactor i min lägenhet nu, pga all julpynt... Så härligt!!
Julen är verkligen mysets högtid <3<3




Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: