lifelikeolsson

1 Vecka..

Kategori: Allmänt

.. är det kvar tills man får lång ledigt, hela 4 dagar! Åhh så skönt de ska bli.. :) Och snart är det dessutom en vecka kvar tills Julafton. Helt otroligt vad fort det har gått! Julafton låter så stort, och man har ju verkligen INTE fått någon julstämning alls, det finns ju för sjutton ingen SNÖ!! Vad e detta?! Sjukt väder må jag säga.. och förra året var de snökaos. Men jag har iaf satt upp julgardinerna och min lilla älskade julgran :) Så lite myspys är de iaf hemma! Bara tomtarna kvar.. 

Den 21:a kommer fjunet hit, sen drar vi till Köping den 23:e för jag ska klippa mig kl 14. Sen på kvällen blir de uppesittarkväll med Mamma framför Bingolotto med Tacos och massa gött :) Riktigt mys! På Julafon är vi hos Mommo och Stig och Juldagen ska vi vara med pappa, men om de blir hos honom eller hos min faster det vet jag inte än! Men en mysig jul kommer det iaf bli.. Jag längtar såååå :D




Dagens vill ha gran!! :D


Puss / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: